    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: słaboœć GPW?
    Date: Tue, 27 Mar 2012 12:09:26 +0200

    Jan Werbinski wrote:

> [...]
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/browse
    _thread/thread/5a31fc978a

    > Nie wiem. Chętnie się dowiem.

    > Kiedyś o tym czytałem, ale obecnego bilansu nie znam. Po prostu mi się
    > wydaje, że tak jest. Jeżeli jest inaczej, to chętnie poczytam linki które
    > podasz.

    > pod
    > Inni
    >
    > To co mówię o innych, to moja spekulacja co do tego jak myślą inni. Inni w
    > kontekście mojej wypowiedzi, to wszyscy przedstawiciele mojego gatunku
    > oprócz mnie. To przecież proste. Wg tej definicji Ty też jesteś inny, bo
    > nie jesteś mną.

    Ja nie mam wiedzy na ten temat. W związku z tym nie prezentuje swojej
    kategorycznej opinii. Ty przedstawiłeś jakąś rzeczywistość bardzo
    zdecydowanie. Tak napisałeś jakbyś znał dokładne przyczyny i tłumaczył nimi
    ogólnie obserwowane skutki. Teraz piszesz, że to tylko przypuszczenia. No to
    wiem na czym stoimy. Jesteś tak samo głupi w tej sprawie jak ja. Różnimy się
    tym, że ja się z tym nie afiszuję.