    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: słowo o metodzie
    Date: Wed, 4 Nov 2009 12:14:19 +0100

    "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message
    news:hcrnj2$79a$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Próbowałem napisać coś bez cytatu z prasy, ale jedyny aktualny temat tam
    > nie opisany, to kłopoty mojej Ciotki. Mogłyby one nikogo nie
    > zainteresować.
    >
    > Zastanawiałem się zatem co jest powodem takiego rozdrażnienia "elity
    > intelektualnej" tej grupy i wydedukowałem, że chyba nie same cytaty (bo
    > daje je równo z Rzepy, GW i innych mediów nie patrzą na ich profile
    > polityczne - no może poza Radiem Maryja z którego nigdy nie cytowałem, bo
    > go nie słucham, ale nad tym, dla równowagi, muszę popracować).

> [...]

    ciekawe co byłoby gdyby wszedl ci do domu jakiś menel i zaczął lać do
    kwiatka ?
    mam nadzieje że przyjmiesz to ze stoickim spokojem... przeciez nigdzie na
    dzwiach nie masz napisane że menelom wtęp wzbroniony i lać do kwiatka nie
    wolno. Nie raz zwracano ci uwage że to nie ta grupa (mimo że normalnie nie
    trzeba tego nikomu tłumaczyć) a ty dalej wylewasz tu swoje polityczne
    komentarze / żale. Daj spokój i zarabiaj, polityke wrzuć na pl.soc.cośtam,

    george