    From: " azszxz" <a...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: słowo o metodzie
    Date: Wed, 4 Nov 2009 11:26:11 +0000 (UTC)

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    > Próbowałem napisać coś bez cytatu z prasy, ale jedyny aktualny temat tam
    > nie opisany, to kłopoty mojej Ciotki. Mogłyby one nikogo nie zainteresować.
    >
    > Zastanawiałem się zatem co jest powodem takiego rozdrażnienia "elity
    > intelektualnej" tej grupy i wydedukowałem, że chyba nie same cytaty (bo
    > daje je równo z Rzepy, GW i innych mediów nie patrzą na ich profile
    > polityczne - no może poza Radiem Maryja z którego nigdy nie cytowałem,
    > bo go nie słucham, ale nad tym, dla równowagi, muszę popracować).
    >
    > Skoro jednak nie same cytaty, to pewnie moje krótkie komentarze. Jak
> [...]
    Mylisz sie.
    Powodem rozdraznienia jest to, ze zamieszczasz cytaty ktore nie sa
    zwiazane z tematem tej grupy.
    A twoje komentarze..., pomine milczeniem bo nad bzdetami nie ma co
    sie pochylac.
    Gdybys nie byl juz takim starym baranem to bym radzil zapytac mamy
    o czym swiadczy gledzenie nie na temat ale to juz tobie i tak
    nie pomoze a na jakiegos dobrego psychiatre pewnie cie nie stac.
    No coz, pozostaje mi jedynie wspolczuc.