  • Data: 2009-12-08 16:26:24
    Temat: Re: śmieszny bAnk
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi" hflsc2$9pa$...@n...interia.pl

    > Lechu! A masz świadomość, że ty się leczyć powinieneś? Nie na astmę itp. ale
    > na głowę bo z tego co widzę masz zdrowo zryty berecik :]

    Komuniści zsyłali do wariatkowa tych ludzi, którzy im przeszkadzali. :)
    Zarzucasz mi chorobę psychiczną, ale nie podajesz konkretów. :)
    Ja Tobie też mógłbym to samo zarzucić, gdybym myślał i postępował tak jak Ty. :)

    Tyle tylko, że ja naprawdę miałem osobistą sprawę do JPII i naprawdę JPII
    zmarł na 2 godziny i 23 minuty przed zbawczą dla niego niedzielą a ja
    urodziłem się 23 lutego. :) Co więcej -- ja znam nieco ;) detali z religii,
    których Ty nie znasz. :)

    I to nie moje dzieci poumierały w płonącym autokarze ale duchowe dzieci
    białostockich duchownych. :) Ja, choć nie powinienem żyć, żyję. :)

    I pytam raz jeszcze -- oficjalnie JPII jest Herosem czy tylko nieoficjalnie? :)

    Zarzucanie komuś czegoś bez podawania konkretnych podstaw nie jest mądrością. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'