eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankispadek jakości obsługi na CitiPhone... › Re: spadek jakości obsługi na CitiPhone...
  • Data: 2003-01-26 10:44:56
    Temat: Re: spadek jakości obsługi na CitiPhone...
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    news:b10d7i$qqo$1@news.gazeta.pl, JaKi <j...@g...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:b10bja$3ts$1@topaz.icpnet.pl...
    >
    >> Dlaczego, wypowiedzenia są teraz zawsze natychmiastowe? Nie ma
    >> jakiegoś okresu?
    >>
    > Jest okres, ale nie musisz swiadczyc w tym okesie juz pracy -
    > wynagrodzenie otrzymujesz normalnie. Jest to dobre rozwiazanie.

    To tez OP nie swiadczy pracy, tylko zajmuje sie wyzej czyms innym ;)

    Dzieki za info, postaram sie pamietac, jesli kiedys znajde sie w takiej
    sytuacji.

    --
    Robert
    To reply by email, use ->mkarta<- in place of ->spamtrap<-
    Emaile adresuj do ->mkarta<- zamiast do ->spamtrap<-

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1