  • Data: 2003-07-09 18:42:11
    Temat: Re: spłacanie KK przez KK?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <o...@t...pl> wrote in message
    news:2f4a.00000f32.3f07d3b4@newsgate.onet.pl...
    > Istnieje możliwość bezgotówkowego, bezprowizyjnego spłacenia zadłużenia
    karty
    > kredytowej za pomocą drugiej KK? Czy ktoś wydłuża sobie w ten sposób GP?

    Jedna jest, ale to tylko promocja ;) Czy warto nie wiem...
    Szczegoly ponizej

    Maciej

    BPH(BPHPBK): Przelewy z rachunku karty kredytowej w BPH PBK
    09.07.2003 15:10

    Bank Przemysłowo-Handlowy PBK wprowadza od 10 lipca br - możliwość
    realizacji przelewów z rachunku karty kredytowej.

    Dzięki tej usłudze posiadacze kart kredytowych wydanych przez BPH PBK będą
    mogli przy ich pomocy wykonywać przelewy w:

    - terminalach transakcyjnych BPH PBK

    - Serwisie Kart Kredytowych w Centrum Bankowości Bezpośredniej (CBB)

    - Bankowości Telefonicznej CBB

    - placówkach Banku w całym kraju.

    Warto podkreślić, że przelewu można dokonać na dowolny rachunek, zarówno w
    BPH PBK, jak i poza Bankiem. Przelewy takie traktowane są jak kartowe
    transakcje gotówkowe - od których pobierana jest opłata oraz odsetki,
    liczone od dnia następnego po dokonaniu transakcji do dnia częściowej bądź
    całkowitej spłaty zadłużenia.

    W ramach promocji - od 10 lipca do 31 października br przelewy z rachunku
    karty kredytowej będą traktowane jak transakcje bezgotówkowe - nie będą więc
    od nich pobierane odsetki w przypadku uregulowania całości zadłużenia do
    dnia spłaty określonego na wyciągu.

    (INTERIA.PL)
    http://biznes.interia.pl/main/info.html?nid=405311