  • Data: 2006-10-02 09:13:21
    Temat: Re: spłacanie KK w mBanku
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:efqkgo$6f5$11@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Jacek Popławski napisał(a):

    > Nigdzie jednak nie mam informacji ile wynosi moje zadłużenie oraz do
    > kiedy muszę je spłacić.

    informacja jest, pod warunkiem ze zostalo podliczone saldo kary. a nawet
    jesli nie zostalo, to w zakladce o informacjak o karcie, masz podany
    maxymalny limit i jego zuzycie.

    > Jest zakładka, w której spłaca się zadłużenie, ale co mam tam wpisać?
    > Gdybym mial kilka zakupów to musiałbym sobie sam to obliczyć?

    poczekac az bank rozliczy comiesiecznie kk, w wybranym przez ciebie dniu w
    umowie.

    > Większym problemem jest brak terminu. Skąd mam wiedzieć kiedy najpóźniej
    > muszę spłacić i ile, by nie mieć odsetek?

    24 dni od wystawienia wyciagu. calosc zeby nie miec odsetek, lub 30zl/5%
    (dobrze mowie?), by bank sie zadowolil wplata minimalna i odsetkami;-)

    > Jak wygląda usługa automatycznego spłacania? Czy działa od razu po
    > zakupie czy dopiero po 51 dniach?

    dziala w dniu do ktorego ma nastapic splata. pieniadze musza znalezc sie na
    koncie do godziny 20tej, a znikaja tak cirka przed polnoca. oczywiscie
    upewnij sie ze masz ustawiona splate automatyczna na 100%, jesli nie to
    czeka cie dzwonienie na mlinie.

    --
    cienislaw