  • Data: 2009-04-04 09:25:01
    Temat: Re: splata KK w mBanku
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "K" <f...@g...apl> napisał w wiadomości
    news:gr78e4$2lk$1@news.mm.pl...
    > Wiem ze jest taka opcja w systemie i wtedy w tym momencie srodki z eKonta
    > splacaja karte kredytowa. Czy jest jakis lepszy sposób? Np. określenie
    > daty takiej spłaty albo przelew spoza mBanku na rachunek karty (jeśli
    > takowy w ogóle istnieje)
    > KK

    Ja właśnie walczę z mBankiem o rozpięcie kart kredytowych z eKontem i
    spięcie ich z rachunkami technicznymi. Na razie sukcesem się nie mogę
    poszczycić ale procedura jest w toku. :)

    Tak jak to jest zrobione przelewem z zewnątrz spłacić tych kart się nie da.
    Usiłuję zarzucić mBankowi sprzedaż wiązaną (że muszę mieć eKonto a nie chcę
    go mieć), jak mi to pójdzie to się okaże.