  • Data: 2009-04-04 11:53:34
    Temat: Re: splata KK w mBanku
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zlotowinfo pisze:
    > to zacznij budować tę zdolność np. miesięcznymi wpływami na dane konto
    > mi mbank od ręki dał 2,5kPLN, a jak chcę więcej to przedstawić jakiś
    > papier o zarobkach
    > mbank staje się z dnia na dzień droższy

    Zabawne :) 2,5k PLN to żaden limit. Uważasz, że jaki ruch trzeba
    generować aby uzyskać limit np. 50-100k PLN (mBank Platyna lub Multibank
    Aquarius mają graniczny limit ZTCP 200k PLN) ? A przenieść karty z
    takim limitem często się nie da, bo w banku docelowym nie oferują tak
    dużych limitów.

    > dla mnie 2,5k to za dużo, kartą wydaję max. 500zł/mc większosc to paliwo
    > ...uroki mniejszych miast

    Niektórzy wydają 500 PLN w jeden wieczór w knajpie (na 2 osoby).

    Pomijam już fakt, że większość osób używa KK do zarabiania (np. KK Multi
    Aquarius oprocentowana 9,9% w skali roku to strasznie fajna linia
    kredytowa, dostępna w dowolnym momencie - można bez prowizji wypłacać
    gotówkę z bankomatu co przy dużych limitach może mieć spory sens).

    --
    Mithos