  • Data: 2009-04-06 12:54:53
    Temat: Re: splata KK w mBanku
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m3ocvbylm6.fsf@intrepid.localdomain...

    > Moze trzeba bylo zapytac owa osobe co rozumie pod pojeciem "konta" (aka
    > "rachunku" albo miejsca, gdzie "rachunki" sa prowadzone)?

    Ale po co miałbym o to pytać tamtą osobę. Zarówno tamta osoba jak i ja
    doskonale wiedzieliśmy co rozumiemy pod pojęciem "rachunku" w tym przypadku
    i była to ta sama rzecz. Osoba z która wtedy rozmawiałem z jakichśprzyczyn
    miała mi do przekazania pewien obraz rzeczywistości i mi go przekazała. Ja
    na 95% wiem, że jest to obraz fałszywy. Motywacja mojego rozmówcy mnie mało
    interesuje, natomiast takie jawne wciskanie ciemnoty tylko mocniej mnie
    motywuje żeby tego nie odpuścić. A termin na podjęcie decyzji mija bankowi
    bodajże za 16 dni.