    From: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: spłata karty kredytowej ING
    Date: Fri, 22 Feb 2008 00:15:47 +0100

    Użytkownik "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3d34.00000153.47bdfbf0@newsgate.onet.pl...

    > Uhm. Powiedz to eurobankowi. Swoje z nimi już zjadłem jeśli chodzi o KK i
    > więcej
    > nie chcę. W ogóle system rozpatrywania reklamacji u nich to jedno wielkie,
    > khemm, g***, ale to tak już czysto OT ;)

    Jeżli rzeczywiście Eurobank naliczył jakąkolwiek opłatę z powodu własnego
    opóźnionego księgowania, i w podskokach nie przeprosil po reklamacji, to
    jest to żenujące.

    No ale być może tutaj właśnie uwidoczniła się różnica pomiędzy bankami typu
    hipermarketowego (Sygma, Getin, Lukas, Eurobank, Polbank) a bankami
    poważniejszymi (typu Rajfi, ING, Chryste ciężko mi to powiedzieć ale powiem,
    Pekao, BPH, Citibank, BZWBK).

    Ciężko mi się wypowiadać na temat Eurobanku, bo osobistych doświadczeń z
    nimi nie posiadam. Al;e w ING taka sytuacja raczej byłaby nie do pomyślenia.
    W ING po 19:00 system robi sie off-line'owy więc potencjalnie mogłoby to być
    powodem zaistnienia pierwszego etapu tego problemu dla przelewu
    wewnętrznego, ale reklamacja byłaby formalnością.

    marekz