  • Data: 2007-11-09 05:23:17
    Temat: Re: spłata kk
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 08 Nov 2007 13:03:29 -0800,
    osoba podpisana: krzysztofsf <k...@w...pl>
    napisała:

    > Citi potrafi - ale i tak musze poslac w piatek rano, zeby w
    > poniedzialek napewno bylo u nich.

    Hm. Może tylko widać dopiero w poniedziałek? A rozliczane jest
    prawidłowo?

    > mBank, przynajmniej przy kredycie, przesowa na wczesniej a nie pozniej
    > dzien splaty.

    I przeciwko temu bym nic nie miał. Bo ustawianie spłaty na sobote, to
    dla mnie, jest czekanie na potknięcie klienta. (Choć z drugiej strony,
    cały mechanizm KK to jedno wielkie czekanie na potknięcie ;) )

    KJ
    PS. co to za klient który wycina [.*] w tematach? Gugiel?

    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.
    -- A.J. Perlis