eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankispłata zadłużenia karty kkredytowej - proszę o wyjaśnienie. Re: spłata zadłużenia karty kkredytowej - proszę o wyjaśnienie.
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: spłata zadłużenia karty kkredytowej - proszę o wyjaśnienie.
    Date: Sun, 12 Sep 2010 19:30:22 +0200

    Ra pisze:

    > BTW euro agd ofertuje kk w ramach 30 rat 0%, ciekawe czy to tak samo działa

    Różnie. Miałem tam 4 kredyty - 3x Cetelem (teraz SYgma) i 1x Ge Money
    (teraz BPH).
    W przypadku GEM było dokładnie tak samo jak opisane w tym wątku - tj.
    kredyt był tak naprawdę kartą kredytową, którą trzeba było spłacać co
    najmniej kwotą minimalną w każdym cyklu (więc podwójna spłata w jednym
    cyklu nie anulowała konieczności spłaty w kolejnym). Spłaconą część
    kredytu można było "ponownie wydać" przy pomocy KK (bo przyznawano
    początkowy limit i spłata oczywiście powodowała zwiększenie dostępnych
    środków na karcie).
    Z kolei w przypadku Cetelem umowa kredytowa zawierała osobną część,
    dotyczącą karty, z której wynikało że bank ma prawo "przyznać" kartę
    "później" - niejako oprócz kredytu konsumenckiego, z osobnym limitem. Od
    części umowy dotyczącej karty można było odstąpić po jej otrzymaniu, co
    też oczywiście niezwłocznie zrobiłem. Ciekawostką jest, że kartę
    "przyznali" mi tylko za pierwszym razem. Jak od niej odstąpiłem, to przy
    kolejnych zakupach i kolejnych umowach - już najwyraźniej mieli w bazie,
    że "ten klient nie chce karty" - i ponownie już jej nie dostałem. :-)

    --
    MiCHA