eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisposób informacji o zmianie TOiP?Re: sposób informacji o zmianie TOiP?
  • X-Received: by 10.182.125.37 with SMTP id mn5mr129099obb.10.1459367189032; Wed, 30
    Mar 2016 12:46:29 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.125.37 with SMTP id mn5mr129099obb.10.1459367189032; Wed, 30
    Mar 2016 12:46:29 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!usenet.blueworldhosting.com!
    feeder01.blueworldhosting.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!
    sy18no274239igc.0!news-out.google.com!u9ni262igk.0!nntp.google.com!sy18no274231
    igc.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 30 Mar 2016 12:46:28 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ndh7ea$244$1@sunflower.man.poznan.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=79.186.25.162;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 79.186.25.162
    References: <ndh7ea$244$1@sunflower.man.poznan.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: sposób informacji o zmianie TOiP?
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 30 Mar 2016 19:46:29 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 29
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:621715
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 30 marca 2016 20:55:08 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > bank X zmienił TOiP (wprowadził opłatę za prowadzenie konta), klient o
    > tym nie wiedział, gdyż nie logował się do bankowości elektronicznej (nie
    > ma takiego obowiązku), bank naliczył opłaty a reklamację dot. zwrotu
    > pobranych opłat, odrzucił
    >
    > czy ww. w należyty sposób poinformował klienta o zmianach? np. Citi lub
    > BZWBK wysyłały papierowe listy, ale "najlepszy" bank w Polsce
    > stwierdził, że info z systemie bankowym wystarczy
    >
    > uważacie, że ww. miał rację? oczywiście na reklamacji pojawiła się
    > informacja, że klient może skorzystać z pomocy Arbitra Bankowego oraz
    > oczywiście sądu powszechnego
    >
    > warto walczyć (dla zasady, nie chodzi o te kilkadziesiąt złotych) czy
    > nie ma to sensu?
    > może kolega Samcik się sprawą zainteresuje?
    >
    A w umowie o konto nie ma zapisu w jaki sposób powiadamiają o zmianach w TOiP?
    Chociaż w umowie niekoniecznie ale w regulaminie już zapis stosowny powinien być

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1