-
X-Received: by 10.182.125.37 with SMTP id mn5mr129099obb.10.1459367189032; Wed, 30
Mar 2016 12:46:29 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.182.125.37 with SMTP id mn5mr129099obb.10.1459367189032; Wed, 30
Mar 2016 12:46:29 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!usenet.blueworldhosting.com!
feeder01.blueworldhosting.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!
sy18no274239igc.0!news-out.google.com!u9ni262igk.0!nntp.google.com!sy18no274231
igc.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.biznes.banki
Date: Wed, 30 Mar 2016 12:46:28 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <ndh7ea$244$1@sunflower.man.poznan.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=79.186.25.162;
posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
NNTP-Posting-Host: 79.186.25.162
References: <ndh7ea$244$1@sunflower.man.poznan.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: sposób informacji o zmianie TOiP?
From: Kris <k...@g...com>
Injection-Date: Wed, 30 Mar 2016 19:46:29 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 29
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:621715
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 30 marca 2016 20:55:08 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> bank X zmienił TOiP (wprowadził opłatę za prowadzenie konta), klient o
> tym nie wiedział, gdyż nie logował się do bankowości elektronicznej (nie
> ma takiego obowiązku), bank naliczył opłaty a reklamację dot. zwrotu
> pobranych opłat, odrzucił
>
> czy ww. w należyty sposób poinformował klienta o zmianach? np. Citi lub
> BZWBK wysyłały papierowe listy, ale "najlepszy" bank w Polsce
> stwierdził, że info z systemie bankowym wystarczy
>
> uważacie, że ww. miał rację? oczywiście na reklamacji pojawiła się
> informacja, że klient może skorzystać z pomocy Arbitra Bankowego oraz
> oczywiście sądu powszechnego
>
> warto walczyć (dla zasady, nie chodzi o te kilkadziesiąt złotych) czy
> nie ma to sensu?
> może kolega Samcik się sprawą zainteresuje?
>
A w umowie o konto nie ma zapisu w jaki sposób powiadamiają o zmianach w TOiP?
Chociaż w umowie niekoniecznie ale w regulaminie już zapis stosowny powinien być
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie