-
1. Data: 2016-03-30 20:55:08
Temat: sposób informacji o zmianie TOiP?
Od: RobertS <b...@x...pl>
bank X zmienił TOiP (wprowadził opłatę za prowadzenie konta), klient o
tym nie wiedział, gdyż nie logował się do bankowości elektronicznej (nie
ma takiego obowiązku), bank naliczył opłaty a reklamację dot. zwrotu
pobranych opłat, odrzucił
czy ww. w należyty sposób poinformował klienta o zmianach? np. Citi lub
BZWBK wysyłały papierowe listy, ale "najlepszy" bank w Polsce
stwierdził, że info z systemie bankowym wystarczy
uważacie, że ww. miał rację? oczywiście na reklamacji pojawiła się
informacja, że klient może skorzystać z pomocy Arbitra Bankowego oraz
oczywiście sądu powszechnego
warto walczyć (dla zasady, nie chodzi o te kilkadziesiąt złotych) czy
nie ma to sensu?
może kolega Samcik się sprawą zainteresuje?
--
pozdrawiam
RobertS
-
2. Data: 2016-03-30 21:46:28
Temat: Re: sposób informacji o zmianie TOiP?
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu środa, 30 marca 2016 20:55:08 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> bank X zmienił TOiP (wprowadził opłatę za prowadzenie konta), klient o
> tym nie wiedział, gdyż nie logował się do bankowości elektronicznej (nie
> ma takiego obowiązku), bank naliczył opłaty a reklamację dot. zwrotu
> pobranych opłat, odrzucił
>
> czy ww. w należyty sposób poinformował klienta o zmianach? np. Citi lub
> BZWBK wysyłały papierowe listy, ale "najlepszy" bank w Polsce
> stwierdził, że info z systemie bankowym wystarczy
>
> uważacie, że ww. miał rację? oczywiście na reklamacji pojawiła się
> informacja, że klient może skorzystać z pomocy Arbitra Bankowego oraz
> oczywiście sądu powszechnego
>
> warto walczyć (dla zasady, nie chodzi o te kilkadziesiąt złotych) czy
> nie ma to sensu?
> może kolega Samcik się sprawą zainteresuje?
>
A w umowie o konto nie ma zapisu w jaki sposób powiadamiają o zmianach w TOiP?
Chociaż w umowie niekoniecznie ale w regulaminie już zapis stosowny powinien być
-
3. Data: 2016-03-30 22:55:20
Temat: Re: sposób informacji o zmianie TOiP?
Od: klaus <k...@p...onet.pl>
W dniu 30-03-2016 o 20:55, RobertS pisze:
> bank X zmienił TOiP (wprowadził opłatę za prowadzenie konta), klient o
> tym nie wiedział, gdyż nie logował się do bankowości elektronicznej (nie
> ma takiego obowiązku), bank naliczył opłaty a reklamację dot. zwrotu
> pobranych opłat, odrzucił
>
> czy ww. w należyty sposób poinformował klienta o zmianach? np. Citi lub
> BZWBK wysyłały papierowe listy, ale "najlepszy" bank w Polsce
> stwierdził, że info z systemie bankowym wystarczy
>
> uważacie, że ww. miał rację? oczywiście na reklamacji pojawiła się
> informacja, że klient może skorzystać z pomocy Arbitra Bankowego oraz
> oczywiście sądu powszechnego
>
> warto walczyć (dla zasady, nie chodzi o te kilkadziesiąt złotych) czy
> nie ma to sensu?
> może kolega Samcik się sprawą zainteresuje?
>
Możesz poszukać jak się skończyło poniższe:
http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2016-01-25/banki-
pod-lupa-uokik-postepowania-w-sprawie-zlego-informow
ania-o-zmianach-w-umowach/
-
4. Data: 2016-03-30 23:08:00
Temat: Re: sposób informacji o zmianie TOiP?
Od: RobertS <b...@x...pl>
W dniu 2016-03-30 o 22:55, klaus pisze:
>>
> Możesz poszukać jak się skończyło poniższe:
> http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2016-01-25/banki-
pod-lupa-uokik-postepowania-w-sprawie-zlego-informow
ania-o-zmianach-w-umowach/
>
bdb link, czyli jednak warto trochę bank pomęczyć?
nie wiem czy możliwe jest znalezienie stosownego regulaminu, być może
również się zmienił...
--
pozdrawiam
RobertS