  • Data: 2014-03-20 21:42:24
    Temat: Re: sposób na citka
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I za kazdym razem jak jestem w kinie to mnie zaczepia i jak mowie, ze
    > mam karte w Citi (ostatni raz jak mnie zaczepila to mialem) to mowi zeby
    > i tak wypelnic, bo bilet za darmo. I tak jest. Jednak mimo ze za kazdym
    > razem zaczepia (a chodze czesto) to teraz juz jednak odmawiam, bo to
    > jakies chore jest i jak to jest w ogole mozliwe, ze placa jej nawet za
    > wnioski, ktore wypelnia obecni klienci?

    ostatnio mnie zaczepili jakieś 2 lata temu, wtedy miałem decyzję
    odmowną, a teraz skoro dali to wziąłem

    co ciekawe, okazało się, że karta ma być płatna (8 zł/m-c), w takim
    razie chciałem zrezygnować...przełączyli mnie do jakiejś kobity, która
    powiedziała, że zwalnia mnie z opłaty za pierwszy rok, a później się
    zobaczy ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS