eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisposoby bankow na krojenie klientaRe: sposoby bankow na krojenie klienta
  • Data: 2010-11-18 17:51:41
    Temat: Re: sposoby bankow na krojenie klienta
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    (11/18/2010 02:57 PM), orcio wrote:
    > W dniu 2010-11-17 18:06, mvoicem pisze:
    >> (11/17/2010 11:24 AM), Tomasz Chmielewski wrote:
    [...]
    >>> Troche dziwne, ze zawsze "myli sie" na korzysc banku! ;)
    >>
    >> Nie zawsze. Na przykład w Citi komputer się przez kilka lat mylił na
    >> korzyść klienta nie pobierając opłaty za przesłanie potwierdzenia
    >> transakcji przelewu z karty kredytowej, aż w końcu zdjęli tą opłatę z
    >> cennika.
    >>
    >> Tak samo również w Citi - komputer od kilku lat się myli nie pobierając
    >> opłaty (konto, citiphone, karta) z pustego konta.
    >
    > Z pustego i komputer nie naleje :P

    Komputery innych banków (np. PKO BP) umiały sobie nalać z pustego konta.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1