  • Data: 2015-01-07 01:33:25
    Temat: Re: sposoby składania reklamacji w citihandlowym
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 6 Jan 2015 01:44:13 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 1jlfgfylbiha2$....@4...net
    >
    > Rok 2045, 13 października... Ktoś z tej grupy z wypiekami
    > na twarzy pisze, co następuje:
    >
    > Gazeta Bankowa...
    >
    > Krokodyl nakazał renciście J.F. zapłacenie...
    >
    > Wiem, wiem... Do tej pory nie będziesz żył. ;)

    Zamierzam jeszcze troche pozyc ... ale skoro bank nie pobierze oplaty
    w ciagu kilku (3 ?) lat, czy to znaczy ze juz pobrac nie moze,
    a skoro nie zwrocil, to powinien po latach odeslac z odsetkami
    karnymi?

    Czy to ja mam 3 lata aby upomniec sie o swoje zalegle pieniadze ?

    J.