    Date: Sat, 23 Jul 2005 00:13:59 +0200
    From: trainer <t...@p...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: sprzedawca pobiera

    tomaszek.w wrote:

    > Niektorzy sprzedawcy najzwyczajniej zapominaja, ze o zakupie w ich sklepie
    > moze decydowac impuls. Jesli nie masz przy sobie wystarczajacej ilosci gotowki
    > ale masz karte, kupisz.
    > Wystraszony wyzsza cena klient po prostu nie kupi. Sprzedawca nie zarobi.
    >
    > Tak wiec w zwyklym interesie kupca powinno byc jak najczestsze doprowadzanie
    > do transakcji. Duzy obrot daje wieksze szanse na stabline zyski.
    >
    > Karty kredytowe sprzyjaja takiej sytuacji. Banki dobrze o tym wiedza o dlatego
    > teraz gwaltownie szukaja sposobow, by ludzie jak najczesciej korzystali z kart.
> [...]

    hmm nie mogę się oprzeć wrażeniu, że nie podołałbyś zadaniu prowadzenia
    własnej firmy i skończyłbyś niechybnie jako bankrut, za to z powodzeniem
    mógłbyś napisać cykl felietonów pod hasłem "Jak prowadzić firmę
    maksymalizując zyski i realizując misję społecznej odpowiedzialności" i
    inne podobne banialuki
    jesteś pracownikiem najemnym czy niepracującym uczniem?