  • Data: 2005-07-23 08:37:44
    Temat: Re: sprzedawca pobiera"prowizję" za płatność kartą
    Od: "m23m" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko ile lat temu?
    >
    > Jesli umowa z acquirerem w ogole nie zalezy od "ruchu", to jaki on mialby
    > miec wplyw?

    A kto ci powiedział, że nie zależy?
    Otóż zależy i to jak najbardziej. Im większy ruch, tym niższe prowizje.
    Ostatnio mój znajomy (mała knajpka w centrum małego powiatowego miasta na
    Mazowszu) szukał możliwości akceptacji kart. Wszystkie centra rozliczeniowe z
    którymi sie skontaktował (Polcard, eService, Citi i Pekao) uzależniały prowizję
    od ruchu na POSie.

    m23m