  • Data: 2005-07-27 06:58:00
    Temat: Re: sprzedawca pobiera "prowizje" za platnosc karta
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 10:06:48 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > Nie znam się, nie wiem, ale jak wytłumaczyć to, że ten sam sprzęt kosztuje
    > czasem 20% więcej bądź mniej?

    Branża komputerowa ma tą niemiłą cechę że ceny potrafią się bardzo szybko
    zmieniać... Często po prostu kolejna dostawa to inna cena. Druga sprawa to
    średnia aktualność cenników na stronach firm - nieraz okazuje się na miejscu
    że ta niższa cena to owszem jest, ale sprzętu nie ma... Są też mniej uczciwe
    sklepy które po prostu wabią niskimi cenami na stronie - a gdy klient jest
    już na miejscu, to macha ręką na tych parę złociszy...

    20% o których mówisz to jakiś kosmos - chyba że masz na myśli sprzęt typu
    głośniki komputerowe (duża marża), panele LCD (ceny cały czas lecą w dół)
    albo drukarki...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944