eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankistan konta sms-emRe: stan konta sms-em
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.on
    et.pl
    From: <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: stan konta sms-em
    Date: 22 Feb 2002 10:37:03 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 24
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <X...@1...17.172.37>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1014370623 11974 192.168.240.245 (22 Feb 2002 09:37:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Feb 2002 09:37:03 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.246.200.81, 213.180.130.23
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 4.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:165376
    [ ukryj nagłówki ]

    > napisał(a):
    >
    > > Witam
    > > Parę wątków wcześniej skarżyli się użytkownicy Teleserwisu w Pekao
    > > - odpowiedź sms-em nawet na drugi dzień. Mi tez to sie zdarzało.
    > > Czy tak samo wygląda to w innych bankach?
    > > Czy też moze jest taki, któremu udalo sie to sprawnie rozwiazac?
    > >
    >
    > a nie jest lepiej zadzwonic na teleserwis (800121881) niz czekac na
    > sms'a?
    > moze i lepiej
    ale np dzis rano nie moglem sie dodzwonic na zadna infolinie
    poza tym jesli w ofercie banku jest taka usluga to niech dziala
    place - wymagam
    czyz nie mam racji


    > pozdro
    > premek


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1