  • Data: 2020-06-04 14:23:11
    Temat: Re: stopy kredytowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_DF" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 04.06.2020 o 11:29, J.F. pisze:

    >różne rzeczy mogę sobie o kliencie pomyśleć, ale to nie znaczy że mu
    >to powiem

    Czyli powiesz mu grzecznie "jak pan nie podpisze ze pan rozumie, to
    pan kredytu nie dostanie.
    Ale jak pan nie rozumie, to nie wolno podpisac" :-)

    >kilku klientów dzwoniło do mnie z pomysłem, aby (w połowie marca)
    >wszystko zamienić na gotówkę (ze stratą ok. 40%)

    W polowie marca to juz za pozno - sprzedac bylo trzeba wczesniej.
    W polowie lutego sie zaczely spadki.

    Oczywiscie i w polowie marca jest ryzyko, ze dalej bedzie spadac ... i
    wtedy sprzedac to swietny ruch.
    Ale to juz spekulacja, ktora sie uda, albo nie.

    Skoro juz spadlo, to kupic warto. Ale nie masz pieniedzy, skoro
    wczesniej wszystko ulokowales :-)
    Pobiec do banku po pozyczke gotowkowa i kupic akcje na kredyt ?

    Pomysl swietny ... o ile dalej nie spadnie :-)
    A przeciez spolki moga przy okazji zbankrutowac i spadna do zera ...

    https://gpwbenchmark.pl/karta-indeksu?isin=PL9999999
    987

    przelacz widok na 6 mies ... pod koniec lutego wydawaloby sie, ze to
    juz trzeba kupic :-)

    J.