eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisubiektywne porównanie aliora i mBanku - może ktoś coś dorzuci?Re: subiektywne porównanie aliora i mBanku - może ktoś coś dorzuci?
    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: subiektywne porównanie aliora i mBanku - może ktoś coś dorzuci?
    Date: Sun, 15 Mar 2009 18:33:46 +0100

    nie, 15 mar 2009 o 17:32 GMT, plusz napisał(a):

    > cieszę się, że nie jestem jedyny, który tak uważa

    rozwiazanie rzeczywiscie oryginalne, chociaz jakies inne banki tez to
    stosuja, ale nie maco przesadzac, na tworzenie hasel latwych do
    zapamietania sa sposoby, ja ponad 10 znakowe haslo zapamietalem w 5 sekund
    :) a ma prawie wszystkie rodzaje znakow...

    Wole juz takie maskowane haslo niz logowanie sie za pomoca tokenu w
    eurobanku

    > co do ślimaczenia, to chyba działa podobnie jak u innych, ale oni mają
    > tą animację "loading" - zamiast przyspieszać klient ma wrażenie, ze
    > jest wolniej

    Od jakiegos czasu serwis dziala na prawde szybko, strony laduja sie
    momentalnie, jest tak juz od conamniej miesiaca jak niedluzej, poczatkowo
    rzeczywiscie byly problemy z szybkoscia, ale ladnie to dopracowali...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ For every vision there is an equal and ]