  • Data: 2008-12-18 10:05:52
    Temat: Re: sumowanie limitu kart a Alior
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gid64c$84r$1@news.dialog.net.pl...

    > Rozmawialiśmy o przykładzie bezrobotnego lub osoby, której dochody są
    > publicznie znane, a która podpisuje świstek, iż ma je nascie czy dziesiąt
    > razy większe.

    Hmmm. Mnie chyba można by nazwać bezrobotnym od ponad 5 lat. Czy uważasz, że
    to daje ci jakąkolwiek informację o moich dochodach?

    > Żadne. Wtedy mam do zaproponowania pismo do US, który naliczy 75% podatku.
    > Problem w tym, że ów bezrobotny/nauczyciel, który sobie wpisał 10.000zł
    > będzie musiał zapłacić 7500zł, a z czego? Cały czas mowa jest o dochodach,
    > których NIE MA poza oświadczeniem na papierze.

    Powiedzmy sobie szczerze, chyba nie do końca wiesz jak to wszystko działa.
    Masz bogatą wiedzę teoretyczną, która niekoniecznie ma przełożenie na
    praktykę. Około 26% polskiego PKB to szara strefa. Ile naliczono podatku wg
    stopy 75%? A potem jeszcze sprawdź ile z tego pozostało naliczeniem na
    papierze. Oraz zastanów się pozakonkursem (tego już sprawdzić się łatwo nie
    da) jakie były koszty tej zabawy poniesione przez podatników (choć to już
    całkowite odejście od tematu).

    > Czyli teraz piszesz o osobie, która posługuje się tak skomplikowanymi
    > operacjami finansowymi, a ma problem z uzyskaniem w legalny sposób karty?

    Podaję przykłady, inny przykład podał Ci Wojtek Bańcer. Prawdopodobnie nawet
    nie przypuszczasz jak częste jest to zjawisko. Nie ma odpowiednio
    dopasowanych procedur dla tego rodzaju osób.

    Z niezarejestrowaną d-g podałem przykład, bo jest to nagminne w kontekście
    udziału szarej strefy w PKB.

    > Dokumentem jest też wniosek z wpisanymi dochodami.
    > Ufff... i wracamy do punktu wyjścia.

    Tak, i chyba pora się poddać i pozostac przy swoich opiniach, nie? Na
    koniec, ja od początku nie mówiłem o celowym wyłudzeniu krredytu, tzn. o
    zamiarze jego niespłacenia. :-)

    A i jeszcze jedno. Nie jest prawdą, że banki generalnie wykazuja nadmierny
    zapał do współpracy z US. Być może jakimś wyjątkiem jest tu BRE detaliczne,
    ale prawdopodobnie też nie w tym wymiarze jakiego byś się spodziewał (donosy
    na klientów). Nie uogólniajmy tego na wszystkie polskie banki.

    marekz