    From: Adam Głaszcz <a...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: superkonto -> e-superkonto
    Date: Tue, 22 Jan 2002 12:14:48 +0200

    JOHNNY napisał(a):

    > Mam takie pytanie:
    > Jak wygląda procedura zmiany rachunku superkonto na e-superkonto?
    > Tzn. czy normalnie w oddziale załatwią to od ręki, dadzą token a wszystkie
    > zlecenia itp. zostaną bez zmian czy muszę otworzyć nowy rachunek
    > e-superkonto i wszystko na nowo "poustawiać" (zlecenia stałe, DD itp.)???
    > Aha, jeszcze pytanie do posiadaczy e-superkonta-jak oceniacie to konto,
    > macie z nim jakieś problemy, negatywne (pozytywne?) doświadczenia???
    >
    > Dzięki za odpowiedź
    > pozdr - J.
    Cytuję odpowiedź jaką dostałem swego czasu od PKO:
    Do obslugi konta osobistego przez Internet sluzy stworzony do tego celu
    ROR
    o nazwie e-SUPERKONTO, obslugiwany przez Oddzial Internetowy PKO BP SA.
    Jest
    to nowy, calkowicie odrebny rachunek. Ma swoj nowy numer, swoje karty
    bankowe itp.Nie mozna obslugiwac poprzez Internet dotychczas posiadanych
    rachunkow (np. SUPERKONTO, SUPERKONTO STUDENT, ZLOTE KONTO itp.). Nie
    istnieje takze mozliwosc automatycznej zmiany superkonta na
    e-superkonto.
    Mozna to uczynic zamykajac po prostu rachunek superkonto i pozostawiajac
    sobie juz otwarty rachunek internetowy
    --
    Adam Głaszcz
    mailto:a...@l...com.pl