  • Data: 2012-03-02 12:53:23
    Temat: Re: symulacja kredytu w mbanku
    Od: "robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byłeś w oddziale i rozmawiałeś/negocjowałeś?

    myślałem że w mbanku tylko mozna komunikowac się internet/telefon...
    mozna inaczej?

    > WIBOR jest właściwie wszędzie (1M lub 3M), a prowizja to kwestia
    > negocjacji i Twoich warunków. Może nie być jej wcale, może być szalenie
    > wysoka - "to zależy".
    >
    > Jaki jest to rodzaj kredytu? Gotówkowy? Na jaki okres spłaty?

    chciałem na 5 lat, kredyt gotówkowy

    Jak mówię jestem cienki w tych sprawach, staram sie nie korzystać z kredytu.
    ale nie sadziłem ze koszty kredytu sa aż tak duże, w tym moim analizowanym
    przypadku grubo ponad 50% wartości samego kredytu......

    6931 (20120302) __________