  • Data: 2013-01-11 12:40:35
    Temat: Re: [sync] [cashback] jak żyć? ;-)
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TrzyLinie" napisał w wiadomości grup

    > Średnie saldo miesięczne jest liczone jako suma sald ze wszystkich dni
    > kalendarzowych,
    > weryfikowanych na koniec każdego dnia, dzielona przez liczbę dni
    > kalendarzowych w danym
    > miesiącu. Oznacza to, że aby spełnić jeden z warunków do wypłaty Cashbacku
    > Klient może
    > posiadać np. 3100 zł na koncie przez 15 dni miesiąca, 1500 zł przez cały
    > miesiąc lub
    > 46 500 zł przez jeden dzień (w przypadku, gdy miesiąc ma 31 dni)."

    Świetnia, zatem mamy odpowiedź na drugie pytanie (choć i tak zobaczymy jak
    sobie Alior z lutym poradzi). Sam skorzystałem z wymiany przelewami
    wynagrodzenia z drugim grupowiczem, więc się tym nadmiernie nie emocjonuję.

    Pozostaje się upewnić, że chodzi o saldo księgowe a nie dostępne. Ma to
    kluczowe znaczenie, bo wtedy przy dużych obrotach można spełnić warunek
    średniego salda wyłącznie lub w większej części na skutek opóźnień księgowań
    operacji kartowych.