  • Data: 2004-02-29 10:39:25
    Temat: Re: sytuacja kredyt banku
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Waszczynski napisal/a:

    > ROTFL!!! To by prokuratura miała ubaw. :))

    Rozumiem, że tylko dlatego, że Tensor nie jest wypłacalny, bo siedzi w
    kredycie itp. - ale gdyby napisał ten tekst na zamówienie np. konkurenjci?

    > Co gorsza - po publikacji wyników mogłoby się okazać, że tensor
    > niczego nie podważał, bo wiarygodność tak jakby sama poszła na
    > księżyc ;]]

    ja wiem, że to co napisze Tensor trafi do mniejszej liczby odbiorców, w
    dodatku bardziej krytycznych niż na przykład, gdyby to zrobiła prasa. Ale
    zauważ, że nawet Agora nie robi takich numerów np. Solorzowi - bo to materia
    niezwykle delikatna (już przed wojną ukuto powiedzenie o "samosprawdzającej
    się przepowiedni", gdy jakaś gazeta w Stanach opisała rzekomo trudną
    sytuację w banku, który po tej publikacji rzeczywiście wpadł w kłopoty i
    upadł).
    Uważam, że takie teksty jak wypisuje Tensor trzeba podpisywać imieniem i
    nazwiskiem i brać za nie odpowiedzialność, to nie jest gadka "u cioci na
    imieninach" że na trzecim straganie od lewej baba ma nieświeże ogórki.

    Co do testu wiarygodności i to że poszła "na księżyc" - to jej miernikiem
    może być na przykład wartość lokat zerwanych na początku marca br. z
    uwzględnieniem przeciętnej, trendu i sezonowości.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy