  • Data: 2004-02-29 16:03:12
    Temat: Re: sytuacja kredyt banku
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A tutaj wiesz, co ja sadze na temat tych argumentow? ;)
    > Jestes pewien, ze KBC nie ma ukrytych strat, tak jak mial je Commerz i HVB,
    > a ujawnilki je tylko ze wzgledu na mozliwe fuzje?

    Odpowiem pytaniem na pytanie. A czy jesteś pewien, że inne "polskie" banki nie
    mają też ogromnych nie ujawnionych strat. Chodzi mi tutaj przede wszystkich o
    nie zrobienie odpowiednich odpisów na rezerwy. Zauważ, że strata KB tylko z
    tego się bierze. Trudno zrozumieć, dlaczego tyle straconych kredytów pojawiło
    się akurat u nich. A w innych bankach jest wszystko cacy. Nie przytaczaj mi
    tylko argumentów "urbanopodobnych" o ogromnych malwersacjach.
    Pozdrowienia Tensor1
    PS. Pytam poważnie.