  • Data: 2002-08-26 15:32:40
    Temat: Re: szczyt głupoty
    Od: "Janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:akatrb$ft5$1@korweta.task.gda.pl...

    > Ja nie rozumiem jednej, jedynej rzeczy ktora uzdrowialby placenie
    > kartami w kazdej sytuacji kiedy sa watpliwosci co do podpisu, stanu
    > karty, posiadacza itd - sprawdzic dokument tozsamosci ze zdjeciem.

    Ja Ciebie popieram. Jestem tego samego zdania.
    Jest jednak wiele głosów oburzenia.

    Ja rozumiem, ze mój podpis się nie zgadza.
    Nie mam dokumentu ??? wypierdalam do bankomatu...
    Nie ma bankomatu ???? Zakupy zrobię potem, w tej chwili to niemożliwe. Z
    MOJEJ winy.

    Wlałem benzynę ?? Zostawiam auto , przyjdę z forsą.
    Ostrzygłem się ??? Zostawiam wartościowy fant... np. rzeczony rower.

    Mnie to nie oburza. Karta jest dodatkiem, a nie podstawą rozliczeń.

    W coraz większej ilości miejsc są PIN Pady - mnie one się nie podobają, bo
    reklamacji bank nie uwzględnia, ale to też jest rozwiązanie na brak
    dokumentów.

    Za kilkadziesiąt lat zrobią nam wszczepy i każdy stanie się numerem. Jednym
    do wszystkiego. Tego chcemy ????