  • Data: 2006-09-03 21:44:03
    Temat: Re: tanie maestro/mastercard
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Dąbrowski"

    > 9 zl za karte na "okaziciela"i 15 za imienna. Ciekawa opcja, byc
    > moze
    > skorzystam, a umialbys poradzic jakas tradycyjna debetowke z kontem?

    faktycznie 9 zl - niedawno kupowalem nowego Podróżnika
    i juz zapomniałem :-)
    do niego dostajesz numer konta i wtedy ta karta dziala jak debetowa
    a to konto zasilasz sobie z normalnego swojego ror-a

    Ostatnio ING ma konkurencyjne RORy do Fortisa - za 6 zl i darmowe
    wszystkie przelewy (karta debetowa do niego tez darmowa), tyle ze
    bankomatu musisz szukac.

    Ja jednak na razie wole e-pakiet F. za 8 zl i darmowymi bankomatami i
    przelewami
    *** blad ***