  • Data: 2009-01-02 08:06:19
    Temat: Re: telefon do Polbanku - kiedy?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciała do mnie przysłać kuriera już 2 stycznia, ale powiedziałem, że się
    > nie wyrobię z papierami (Polbank już żąda zaświadczeń z pracy nawet przy
    > przenoszeniu karty).

    to nie kurier tylko pracownik banku przyjedzie i zbyt mocno się nie
    ciesz, bo może się jeszcze okazać, że "wewn. regulamin banku nie
    przewiduje karty dla tego rodzaju klienta" = miałem tak kiedyś, ale jak
    poprosiłem o wyższym limit to od razu kartę dostałem

    > Naprawdę jestem pod wrażeniem. Co z tego, że mBank ma internet i fajne
    > wnioski w sieci, skoro ludzie tygodniami czekają na karty.

    dopytaj się o to kiedy kończy Ci się okres rozliczeniowy i nie zapomnij
    spłacić (nawet jak bank nie prześle zestawienia)

    --
    pozdrawiam
    RobertS