eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitelepekao24 znowu leży?Re: telepekao24 znowu leży?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Bozena" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: telepekao24 znowu leży?
    Date: Tue, 1 Jul 2003 14:10:06 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <bdrtnb$p5h$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bdrea0$rqf$1@atlantis.news.tpi.pl> <bdrern$3ak$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bdrmed$pme$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.96.41.217
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1057061420 25777 217.96.41.217 (1 Jul 2003 12:10:20
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Jul 2003 12:10:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:248852
    [ ukryj nagłówki ]


    "Piast" <p...@o...pl> wrote in message news:bdrmed$pme$1@news.onet.pl...
    >
    > "Kowalski" <no_mail@no_spam_no_trolls.no_glupotes!!> wrote in message
    > news:bdrern$3ak$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wczoraj Pani na infolinii, ...
    > ..... Trochę była zaskoczona,
    > że do poczty wewnętrznej nie mam dostępu bez zalogowania się ale zbytnio
    się

    Wczoraj podczas awarii na stronie można było przeczytać, że z pytaniami
    można telefonować na infolinię. Na infolinii oczywiście Panie nic nie
    wiedziały.

    Rano miałam zrealizować kilka przelewów. Pierwsze wyłożenia serwera były z
    błędem Internal Server Error, później była informacja, że to konserwacja
    systemu.

    Moich zastrzeżeń nie budzi fakt padnięcia serwera - to może zdarzyć się
    każdemu. Ale szybkość "naprawiania", obsługa Klienta w tym czasie, obieg
    informacji - amatorskie i ŻAŁOSNE.

    Bożena





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1