-
Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for
-mail
From: "Nina" <n...@e...com.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: termin rozpatrywania skarg?
Date: Mon, 23 Sep 2002 09:40:50 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 36
Message-ID: <ammge8$d39$1@news.tpi.pl>
References: <ammdcf$luj$1@news2.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: pai166.poznan.sdi.tpnet.pl
X-Trace: news.tpi.pl 1032766728 13417 217.99.170.166 (23 Sep 2002 07:38:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Sep 2002 07:38:48 +0000 (UTC)
X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.tpi.pl server.
X-Notice-2: Subject line has been filtered and leading Odp: string removed.
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
X-Subject: Odp: termin rozpatrywania skarg?
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:203817
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik marjus <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ammdcf$luj$...@n...tpi.pl...
> Witam serdecznie, mam pytanko:
> czy istnieje "odgórny" czas odpowiedzi - rozpatrzenia skargi wniesionej do
> banku?
> Ponad miesiąc czekam na odpowiedź z BZ WBK...nie wspominając juz o tym, że
> ONI maja moja kasę (pomyłkę popełnił pracownik banku i przelał mi gdzieś
> pieniądze, których nie moge odzyskać).
> Będę wdzięczna za odpowiedź, bo nie zamierzam juz dłużej czekać...
> pozdrawiam,
> Gosia
> (dzięki poczcie Marka) ;-)
>
> Witam
mialam podobna sprawe z BZ WBK. Wplacilam pieniadze w jednym z oddzialow na
konto Lukas Bank, po miesiacu Lukas zaczal mnie scigac, gdzie sa ich
pieniadze. Nie wystarczyl telefon do Lukasa z informacja, ze wplaclam kase w
tym i tym banku.
Proponuje natretnie dzwonic do BZ WBK, do tego konkretnego oddzialu, gdzie
dokonywan byla wplata i prosic o polaczenie z kierownikiem placowki (zwyklu
pracownik moze miec tak zwany "olew"). Plus pismo listem poleconym do banku
z zapytaniem gdzie sa Twoje pieniadze (byc moze trafily do Krajowej Izby
Rozrachunkowej). Po wyslaniu poleconego dalej scigac telefonicznie.
W moim przypadku przynioslo to taki efekt, ze po prawie 5 miesiacach doszli
z papierami do ladu, wplacili pieniadze gdzie mieli a mnie przeprosili.
Mam nadzieje, ze w Twoim przypadku pojdzie to troche szybciej i kuteczniej
pozdrawiam
Nina
Następne wpisy z tego wątku
- 23.09.02 08:14 Michal Letowski
- 23.09.02 15:47 MK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie