eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankitermin rozpatrywania skarg?Re: termin rozpatrywania skarg?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for
    -mail
    From: "Nina" <n...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: termin rozpatrywania skarg?
    Date: Mon, 23 Sep 2002 09:40:50 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <ammge8$d39$1@news.tpi.pl>
    References: <ammdcf$luj$1@news2.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pai166.poznan.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1032766728 13417 217.99.170.166 (23 Sep 2002 07:38:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Sep 2002 07:38:48 +0000 (UTC)
    X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.tpi.pl server.
    X-Notice-2: Subject line has been filtered and leading Odp: string removed.
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-Subject: Odp: termin rozpatrywania skarg?
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:203817
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik marjus <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ammdcf$luj$...@n...tpi.pl...
    > Witam serdecznie, mam pytanko:
    > czy istnieje "odgórny" czas odpowiedzi - rozpatrzenia skargi wniesionej do
    > banku?
    > Ponad miesiąc czekam na odpowiedź z BZ WBK...nie wspominając juz o tym, że
    > ONI maja moja kasę (pomyłkę popełnił pracownik banku i przelał mi gdzieś
    > pieniądze, których nie moge odzyskać).
    > Będę wdzięczna za odpowiedź, bo nie zamierzam juz dłużej czekać...
    > pozdrawiam,
    > Gosia
    > (dzięki poczcie Marka) ;-)
    >
    > Witam

    mialam podobna sprawe z BZ WBK. Wplacilam pieniadze w jednym z oddzialow na
    konto Lukas Bank, po miesiacu Lukas zaczal mnie scigac, gdzie sa ich
    pieniadze. Nie wystarczyl telefon do Lukasa z informacja, ze wplaclam kase w
    tym i tym banku.

    Proponuje natretnie dzwonic do BZ WBK, do tego konkretnego oddzialu, gdzie
    dokonywan byla wplata i prosic o polaczenie z kierownikiem placowki (zwyklu
    pracownik moze miec tak zwany "olew"). Plus pismo listem poleconym do banku
    z zapytaniem gdzie sa Twoje pieniadze (byc moze trafily do Krajowej Izby
    Rozrachunkowej). Po wyslaniu poleconego dalej scigac telefonicznie.

    W moim przypadku przynioslo to taki efekt, ze po prawie 5 miesiacach doszli
    z papierami do ladu, wplacili pieniadze gdzie mieli a mnie przeprosili.

    Mam nadzieje, ze w Twoim przypadku pojdzie to troche szybciej i kuteczniej

    pozdrawiam
    Nina


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1