  • Data: 2007-02-23 21:51:10
    Temat: Re: termin splaty karty w wolny dzien
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O, a ja nie spojrzałem do kalendarza i zleciłem przelew na sobotę, 24go
    > lutego (zgodnie z informacją na wyciągu) => przelew fizycznie wyjdzie do
    > Mille dopiero 26go lutego, w poniedziałek.
    > Jeżeli Mille zechce pobrać 40 PLN opłaty za obsługę nieterminowej
    > płatności i naliczyć odsetki, to jest to mój ostatni dzień w tym banku,
    > choć dopiero się tam przenosiłem, gwarantuję.

    mysle, ze jednak naliczy i odsetki i kare za nieterminowa platnosc, nie
    posadzam Mille o taki altruizm, ze odpusci klientowi te kilkadziesiat
    zlotych

    wlasnie dlatego ustawili splate na sobote, aby zlapac kilku "jeleni",
    ktorzy sie spoznia

    bank nie powinien robic klientowi takich numerow, poza tym moze mozna
    sprobowac powalczyc z nimi (jezeli nalicza oplaty)...ciekawy jestem jaka
    bylaby reakcja na taka reklamacje

    --
    pozdr.
    RobertS