  • Data: 2007-02-24 08:05:04
    Temat: Re: termin splaty karty w wolny dzien
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał(a):

    > O, a ja nie spojrzałem do kalendarza i zleciłem przelew na sobotę, 24go
    > lutego (zgodnie z informacją na wyciągu) => przelew fizycznie wyjdzie do
    > Mille dopiero 26go lutego, w poniedziałek.
    > Jeżeli Mille zechce pobrać 40 PLN opłaty za obsługę nieterminowej
    > płatności i naliczyć odsetki, to jest to mój ostatni dzień w tym banku,
    > choć dopiero się tam przenosiłem, gwarantuję.

    Zacznij pisać wypowiedzenie umowy... (albo reklamację)

    > Ja doskonale rozumiem
    [...]
    > Zgadzam się - mea culpa,
    [...]
    > Ale - do
    > jasnej cholery - czy komuś coś by się stało, gdyby DLA DOBRA KLIENTA
    > ustawił automatyczne przesuwanie terminu płatności (w KTÓRĄKOLWIEK
    > stronę!) gdy ten przypada na dzień w którym KIR nie działa?

    Jeżeli tyle rozumiesz, to spróbuj jeszcze zrozumieć że istnieje świat poza
    tobą. W twoim interesie jest by było tak jak piszesz a w moim, jako klienta
    tego samego banku, by było tak jak jest.

    > Czy każdy klient musi mieć w małym palcu zasady działania KIR?

    Nie. Ale zasadę oddawania długów DO ostatniego dnia a nie W ostatnim dniu to
    już każdy powinien sobie zakodować bo to nie dotyczy tylko banków ale całego
    życia.

    > Co mi tam, zostanę królikiem doświadczalnym...

    jeśli doświadczysz dodatkowo złożenia reklamacji to ci pewnie
    uwzględnią "dla dobrej współpracy"...
    Uszy do góry ;-)

    Slawek