    From: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: terminal dla małego zakładu usługowego
    Date: Tue, 20 Jan 2009 20:54:53 +0100

    On 2009-01-20, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Zwykle transakcje na 20-50 złotych, to jest zakład foto: zdjęcia do
    > dokumentów, odbitki, czasem jakaś ramka itd. Może chwyciłyby doładowania
    > telefonów.

    Uwierz, bądź nie, ale nie na każde stacji LPG opłaca się terminal POS,
    znajomi z banku robili analizę, i generalnie im się nie opłacało robić
    mailingu do właścicieli LPG z ofertą terminali (głównie terminali
    opartych na technologi GSM a nie analogowej linii PSTN ). Nie oznacza to
    że nie ma wielu stacji 'in the middle of nowhere' na jakiś dolotówkach
    do/z W-wy gdzie logo VISA jest wielkości co najmniej ceny gazu.

    Może ten znajomy powinien pomyśleć czy mu się nie opłaca coś więcej,
    np przyjmowanie płatności (choćby prądy, gazy, wody, czynsze, parking
    etc) wtedy i obrót mu się poprawi i więcej klientów ściągnie :)

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej