  • Data: 2010-02-26 17:45:53
    Temat: Re: (test) Walutomat - to dzia�a szybko i sprawnie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-26, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    [...]

    > Masz do tego dostęp? Jaki waluty oprócz wymienionych można sprzedawać?
    > Mógłbyś podać jakiś przykładowy kurs K i S dla EUR lub USD? Już
    > kilkukrotnie o tym było na grupie, nikt jednak nie podał kursów, żeby
    > można było je porównać.

    Ja podawałem na początku, jak testowałem, dla GBP.
    Nie podam dla innych, bo innych walut nie wymieniam.

    Autodealing (22-02-2010, ok. 16:10):
    - rozliczenie transakcji po kursie: 4,5024

    Forex, z dn. 22-02-2010
    - g. 16:03 - GBP/PLN kurs 4,517
    - g. 16:23 - GBP/PLN kurs 4,526

    Dla porównania kursy normalne BRE (