  • Data: 2010-02-26 20:43:02
    Temat: Re: (test) Walutomat - to działa szybko i sprawnie
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
    news:hm9a7d$1ksa$2@opal.icpnet.pl...

    > pytanko techniczne:
    > 1. wpłaciłeś kasę (PLN) z konta w Alior
    > 2. EUR otrzymałeś na konto w BZWBK czy zatem musiałeś określić gdzie EUR
    > ma trafić?
    > 3. czy w momencie składania zlecenia wiedziałeś jaki będzie kurs? czyli
    > czy np. chciałeś kupić po 4 zł a ktoś chciał sprzedać po 4,10 i transakcja
    > została zawarta? po jakim kursie?

    Ja to rozumiem tak, ze ktos daje zlecenie kupna, ktos sprzedazy, a
    transakcja dochodzi do skutku po kursie rynkowym z danej chwili.
    Czyli np jedna osoba dala zlecenie kupna 100 EUR za PLN, ale zlecenia
    przeciwstawnego dajmy na to nie ma w dniu dzisiejszym i to czeka dalej np do
    jutra, jak ktos wystawi sprzedaz np. 300 EUR, to wtedy system przewalutuje
    te 100 EUR po kursie jaki bedzie w danej chwili na rynku.
    Zakladajac, ze jest wieksza plynnosc w tym walutomacie i zlecenie jest na
    nieduza kwote, to transakcja pojdzie pewnie szybko i po kursie, ktory moze
    byc bliski momentowi wystawienia zlecenia. Dla wiekszych kwot to bedzie
    ruletka, jak zlecenie bedzie wisialo np kilka dni, a kurs PLN jest mocno
    zmienny.