  • Data: 2010-02-27 10:32:42
    Temat: Re: (test) Walutomat - to działa szybko i sprawnie
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Feb 2010 21:16:39 +0100, RobertS napisał(a):

    > pytanko techniczne:
    > 1. wpłaciłeś kasę (PLN) z konta w Alior 2. EUR otrzymałeś na konto w
    > BZWBK czy zatem musiałeś określić gdzie EUR ma trafić?

    Z Aliora przelałem do BZWBK na konto wpłatomatu. W tytule transakcji
    podajesz unikany ciąg znaków tak jak np przy lokatach w OF. Kasa pojawia
    się na Twoim koncie w walutomacie i wtedy wystawiasz zlecenie jaką walutę
    chcesz sprzedać a jaką kupić. Ja wybrałem PLN na EUR. Jak EUR pojawiło
    się na moim koncie w walutomacie to wtedy zadysponowałem aby zostało
    przelane na moje konto w BZWBK i po jakiś 15 minutach mogłem już jest
    wypłacić w banku.

    > 3. czy w momencie składania zlecenia wiedziałeś jaki będzie kurs? czyli
    > czy np. chciałeś kupić po 4 zł a ktoś chciał sprzedać po 4,10 i
    > transakcja została zawarta? po jakim kursie?

    Tak pokazało mi jaki jest kurs i ile powinienem dostać. Jako, że
    transakcja doszła do skutku po niecałej godzinie kurs znacząco się nie
    różnił a dla kwoty jakaś zadysponowałem nie ma to kompletnie żadnego
    znaczenia. Przy większych kwotach oczywiście trzeba to przemyśleć i albo
    handlować małymi porcjami albo w ogóle wybrać inną metodę. Tak jak już
    napisałem, do małych kwot powinien się walutomat sprawdzać dobrze. No
    zobaczymy, bo w poniedziałek puszczam kolejne zlecenie.

    Xenocide