eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankito KLIENT teraz płaci intercharge?Re: to KLIENT teraz płaci intercharge?
  • Data: 2010-06-11 05:43:19
    Temat: Re: to KLIENT teraz płaci intercharge?
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 10 Cze, 20:26, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2010-06-10, badzio <b...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > >> Na razie wszyscy się skupiają, żeby mi udowodnić, że podwyższanie
    > >> ceny za płatność kartą, zamiast "rabatu za gotówkę" jest ewidentnie
    > >> w interesie sprzedawcy. :)
    >
    > > Jesli wchodze do sklepu (niewazne czy wchodze osobiscie do reala czy
    > > wirtualnie na allegro) i widze cene to zakladam ze jest to maksymalna
    > > cena za produkt (+ ewentualnie cena za przesylke). Jesli przy placeniu
    > > okaze sie 'ale przy platnosci karta bedzie +2%' to humor mi sie
    > > popsuje (i pewnie zrezygnuje z zakupu). kwestia psychologiczna - wole
    > > byc mile zaskoczony ewentualnym rabatem od ceny 'na metce' niz byc
    > > niemile zaskoczony podwyzka tejze ceny
    >
    > Nie zaczynajmy prosze od "jeśli".
    > Założenia były, że polityka informacyjna sklepu jest bez zarzutu.

    Przeoczylem to zalozenie :)

    > Można np. sobie wyświetlić od razu ceny dla płatności kartą, jeszcze
    > przed wrzucaniem do koszyka. To co za różnica jak się to nazwie
    > rabat, czy prowizja za płatność kartą?

    Jesli faktycznie biorac towar 'do reki' znam roznice w cenie w
    przypadku platnosci karta i gotowka/przelewem to nie ma znaczenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1