  • Data: 2011-12-12 07:04:06
    Temat: Re: token bgzoptima jako brelok, ale gdzie zrobić otwór
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 06:24:18 +0100, Q napisał(a):

    > Wlasnie koslawy db easynet przy www bgzoptimy, to jak niebo a ziemia.
    >
    > A wiesz dlaczego?
    > Bo easynet DZIALA. I to ZAWSZE.

    Znaczy tak - zależy do czego ma być konto. Jak główne nie wyobrażam sobie
    dbnet (wiem co mówię, bo używałem). Owszem przelać tam kasę i wypłacić ją
    sobie później z bankomatu - działa idealnie, chociaż w mojej ponad
    rocznej przygodzie dwa razy nadziałem się na jakiś prace serwisowe czy
    tam awarię i nie wypłaciłem kasy z bankomatu.
    Jeżeli chodzi BGZO, to zauważ, że w większości są to problemy wieku
    dziecięcego i w raz z upływem czasu powoli się sytuacja powinna unormować.

    PS Wiesz, że w dbnet przelew między swoimi kontami idzie około 1h albo
    lepiej i to tylko mniej więcej w godzinach pracy banku ;)

    Xenocide