  • Data: 2002-05-31 12:38:34
    Temat: Re: transakcje kartą bez podpisu...
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ad7id6$orb$6@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > a na swiecie jesli mozna niepodpisywac, to znaczy, ze _swiadomie_
    zrezygnowano
    > z mozliwosci wzglednie szybkiego wykrycia zlodzieja i ulatwiono mu zycie
    > byc moze tez ulatwiono zycie sklepom i osobom ktore daja karte znajomemu
    jak
    > prosza go o zrobienie zakupow :-).

    Wiesz, jakos nie slyszalem by szybko znajdowano zlodzieji na podstawie
    podpisu, a pinu juz nie. Co do znajomych - masz absolutnie racje. Sam
    korzystam nie ze swojej karty.

    > tylko pewnie tam karty sa powszechnie ubezpieczone i bank bierze pelna
    > odpowiedzialnosc za transkacje zawarte 48 godz. przed zastrzezeniem?

    Tego niestety nie wiem, ale z tym ubezpieczeniem to bym nie przesadzal.
    Zwykle jest tak, ze jak sie nic nie stalo to jest OK i placisz skladki, a
    jak masz problem to ubezpieczyciel umywa rece. Wlasnie bliska rodzina walczy
    z PZU, wiec wiem cos o tym. Iluzja.

    pzdr