  • Data: 2009-07-28 19:55:40
    Temat: Re: transakcje na rynku nieruchomosci - jak bezpiecznie
    Od: "eg" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bo? Przelewajacy moze cofnac przelew? Tylko po co? Jak nie przeleje kasy
    > to go
    > podajesz do sadu, koniec tematu. Przeciez w umowie jestes zawsze dosc
    > mocno
    > zabezpieczony - po kiego tak teoretyzowac.
    > Przeciez w sumie gotowka tez moze byc oszustwem - sprawdzasz kazdy banknot
    > czy nie jest podrobiony?

    Wlasnie, jesli notariusz ma zrobic jak napisalem (podpisanie przez strony,
    wizyta w banku, potwierdzenie notariuszowi, podpis notariusza), to w akcie
    jest napisane, ze pieniadze sprzedajacy otrzymal na rachunek bankowy i nie
    ma juz oswiadczenia kupujacego o poddaniu sie egzekucji.

    I taka forma aktu notarialnego troche mnie martwi, bo to zabezpieczenie
    jakby znika....

    Jak bylo u was?