    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: transfer waw-mos
    Date: Mon, 04 Sep 2006 00:28:22 +0200

    Marek Ciszewski wrote:

    > Potrzebuje zrobic przelew z Warszawy do Moskwy na kwote kilku-kilkunastu
    > tys zl. Przejrzalem archiwum, ale tam nie bylo nic na ten konkretny
    > temat...
    >
    > Jakie sposoby polecacie i dlaczego? Z tego co sie zorientowalem zadne
    > paypale i inne moneybookers tam nie dzialaja... Najwazniejsza jest
    > szybkosc i bezproblemowosc, koszty na drugim miejscu (co nie znaczy ze nie
    > graja roli).

    Normalny przelew, z bliżej nieokreślonymi kosztami. Podejrzewam że przy
    wysokich sumach koszty będą niewielkie w porównaniu z alternatywami,

    Chyba WesternUnion będzie w miarę bezproblemowy (jeżeli nie mają górnych
    limitów przekazów) ale będzie dość wysoka prowizja.

    Inna metoda, to zwykły pocztowy przekaz "na adres". Koszty też dość spore
    (ale niższe niż przy WU). Problem że niektóre placówki pocztowe nie chcą
    przyjmować przekazów na wschód. Kiedyś próbowałem wysłać kasę na
    Ukrainę, "okienko" nie przyjęło przekazu, zrobiłem to przez
    www.mojeprzekazy.pl (która to strona była albo poczty, albo ściśle
    współpracowała z pocztą). Niestety strona już nie działa.

    p. m.