    From: "wkg" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: trzy prośby do złotej rybki...
    Date: Fri, 6 Dec 2002 00:06:48 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@pp197.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Dromader wrote in message ...

    >Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomo?ci
    >dwuletnim
    >
    >Oprocentowanie zmienne PLN.
    >Dlaczego:
    >1. Uważam, ze oprocentowanie w PLN jest dostatecznie atrakcyjne.
    >2. Brak ryzyka walutowego.
    >3. Stopy raczej będ? spadać.
    >4. Chyba dostałe? nieĄle w ko?ć na tym stałym oprocentowaniu z przed 2 lat
    >?????
    >
    >darek

    Witam

    Co do rady oprocentowania zmiennego PLN: Warto sprawdzic, czy sposob
    obliczania oprocentowania jest staly i uzalezniony od czegokolwiek, co mozna
    sobie sprawdzic w reutersie albo gazecie ( WIBOR, rent. bonow ....). W
    przeciwnym razie zawodnik moze placic dzisiejsze odsetki do konca :((( A

    Tak generalnie, to warunki w tym banku sa paskarskie :(((( Juz abstrachujac
    od tego, czy na 7 lat warto sie pchac w waluty, to CHF marża 4.5% LIBOR
    0.73% jest rozbrajajace. Moze po prostu przeniesc kredyt do innego banku
    sprawdz millenium, multibank, KB dla zlotowek ...)

    pzdr
    wkg