eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwtu 154m transkrypcjaRe: tu 154m transkrypcja
  • Data: 2010-06-01 19:01:05
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: Charlie delta <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 1 Cze, 20:43, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:
    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:hu3ils$ge6$1@news.onet.pl...
    >
    > > A kto miałby zdecydować, na które lotnisko zapasowe mieliby lecieć?
    > > Piloci, którzy są tylko od kierowania samolotem?
    >
    > Nie bądź śmieszny :)))
    >
    > > Chyba logiczne, że organizatorzy, bo oni wiedzą jak zorganizowana jest
    > > uroczystość (choćby transport zastępczy).
    >
    > Flight plan ma wyszczególnione lotniska zapasowe.
    > To nie samowolka i tylko KAPITAN decyduje, na które się udać (w zalezności od wielu
    czynników m.in. zapasu paliwa, warunków meteo na zapasowych itd).
    >
    > > Reszta sprawia wrażenie, że kontrola lotniska naprowadzała nieprawidłowo
    > > samolot na pas i pogoda była zła, a piloci podjęli próbę rozpoznania
    > > sytuacji, zakładając, że kontrola będzie ich prawidłowo prowadziła.
    >
    > W warunkach Smoleńska od kontroli osi pasa są radiolatarnie NDB, wysokość podaje
    nawigator.
    > Kontroler ATC jedynie może korygować współrzędne, lecz decyzja należała wyłącznie
    od załogi.
    >
    > > Wątpliwości też nasuwa fakt, że samolot zniżał lot mimo, że piloci
    > > wydawali komendy wznoszenia się. Ci piloci wykonali na tym samolocie
    > > ogromną liczbę lotów, a mimo to samolot nie zachowywał się tak, jak
    > > oczekiwali.
    >
    > Komendę podał I oficer... dowódca do niej się nie zastosował (brak reakcji, nie
    podniósł maszyny, nie zareagował słownie).
    >
    > > Widać też po tym stenogramie, ze piloci byli całkowicie zaskoczeni
    > > sytuacją mimo, że do ostatnich sekund byli prowadzeni przez kontrolera.
    >
    > Nie byli prowadzeni z ziemi. Nie dociera nadal?
    >
    > > PS. Podejrzewam, że jesteś jednym z tych, którzy pięć minut po
    > > katastrofie już wiedzieli, że Kaczyński wywarł presję na pilotów i to
    > > jest przyczyną katastrofy.
    >
    > Prawie 18 lat spędzonych na wieży EPLK (approach)...
    > (Tak wiem, Tusk zapłacił mi, żebym prawił brednie.)

    widać że niedouczonego po 18 latach pracy wyje....li

    weź 18-letni niedouczony pracowniku suwak i policz z dokładnością do
    ułamków sekund prędkość pionową opadania

    szczena ci 18-letni niedouczony wieżowcu opadnie, tak
    nieproporcjonalnie do manewru sa to wielkości - ponad 10 metrów
    opadania na wyrównaniu, ja pierdolę, tam nic nie działało !!!!!

    ster głebokości nie działał !!!!!

    zatem nie kompromituj się tym 18 latami "raboty"

    (a może 18 lat sprzatałeś wieżę, fiszki, w końcu to też
    "rabota" ......)


    PS są nagrania rozmów z samolotem Cargo a brak korespondencji z
    iljuszynem - 76 AWACS, jawne oszusztwo ten stenogramik

    jeszcze niedawno podawano że + Panowie Piloci dramatycznie wzywali
    imienia Jezusa, teraz ruska swołocz powstawiała ordynarne przekleństa

    niech piekło bedzie okrutne dla putina i jego swoloczy która ten los
    spowodowała niewinnie zamordowanym

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1