    From: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: tu 154m transkrypcja
    Date: Tue, 1 Jun 2010 22:04:26 +0200

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:38d89a33-29de-4b7f-9616-b8bcbf1b6a22@f13g2000vb
    m.googlegroups.com...

    >mam honor i czyste sumienie

    znasz te pojęcia z książek, czy opowieści dziadka?

    >pomimo że kupic mnie próbowała qrwa z WSI (czytaj GRU) na Glinniku ,
    >jebany pan kapitan Xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    >pozostałem Polakime a nie sowiecka mendą tak jak ty pacanie z wieży

    No popatrz... rosyjskiego uczyłem się ostatnio w podstawówce (w średniej i wyższej
    już tylko angielski niestety) a zostałem "sowiecką mendą" :)))
    Zacząłem pracować w wojsku już w czasach, kiedy nikt nikogo nie zmuszał do czynów
    niecnych.

    >mnie nie skurwili, inni donosiciele skurwili się

    Widocznie wytypowali cię, bo stwierdzili, że nadajesz się na donosiciela :)))
    Mieli dobrych psychologów i dobrze wiedzieli, kto jest miękki.
    Teraz udajesz bohatera a pewnie właziłeś im sam w tyłek (stąd te twoje wieczne
    seksualne wtrącenia).
    Wielu takich "styropianowych" herosów teraz szczeka anonimowo, wielu...

    >teraz zapierdalaj donieść kolesiom z WSI i nie zagladaj w lustro, mendę zobaczysz
    szukajcie mnie
    >buhahahahahaaaaaaaaa

    WSI już nie istnieje... rozłożył je twój kolega, dzięki któremu jesteśmy ślepi i
    głusi (np. Nanghar Khel).
    Ale taki "yntelygent" tego przecież nie zrozumie... :)))