eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwtu 154m transkrypcjaRe: tu 154m transkrypcja
  • Data: 2010-06-01 21:04:14
    Temat: Re: tu 154m transkrypcja
    Od: Joachim <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Rafi pisze:
    > Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hu3qil$c6j$2@news.onet.pl...
    >> Na stenogramie widać jak na dłoni, że kontroler przez cały czas próby
    >> podejścia potwierdzał prawidłową pozycję samolotu (ostatnie
    >> potwierdzenie na 25 sekund przed katastrofą). Dopiero 10 sekund przed
    >> katastrofą, kontroler wydał komunikat nakazujący zmianę kierunku lotu na
    >> horyzontalny?
    >>
    >> Piloci sugerując się komunikatami kontrolera uderzyli w ziemię. Widać to
    >> czarno na białym.
    >
    > Bez nałożenia stenogramu na parametry lotu (kąty natarcia, wychylenie sterów,
    położenie manetek silników itd.)
    > takie rozważania są tylko gdybaniem...
    > Wiemy tylko, że 2km od progu był na ścieżce. Dlaczego zszedł niżej nie wiemy, bo
    nie mamy danych.
    >
    > http://i078.radikal.ru/1006/30/9b042c09647a.jpg
    >
    > To co zrobili poniżej wyskokości decyzyjnej jest dla mnie wysoce niezrozumiałe...
    2km od progu był na ścieżce, która wprowadziła go na drzewa. Że była
    prawidłowa, to jest tylko info od kontroli lotów.

    Przypadek wypadku Casy pokazuje, jak nieprawidłowe informacje od
    kontroli są przyczyną katastrofy. Różnica jest taka, że Casą leciała
    kiepsko przeszkolona załoga, a Tupolewem osoby doświadczone, od których
    trudno oczekiwań podstawowych błędów.

    Komisja rosyjska orzekła, że tylko piloci są winni, a wszystko inne było
    ok. Sorry, ale mnie to nie przekonuje.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1